Monday, January 10, 2011

Simple>> Tapi Saya Suka !

Pada hari ini, satu ciptaan baru untuk blog saya telah terhasil.. walaupun nampak simple, tp saya suke... nak tau ape dia? ok... tarrraaaa ~



Hehehe... inilah dia penghasilan sebuah 'Header' untuk blog saya yang direka khas oleh saya sendiri buat pertama kalinya....wow!  Bagaimana ianya terhasil?.. oWh! ianya terhasil adalah dari idea-idea spontan yang timbul dari otak kiri dan kanan sy sewaktu hujan lebat telah datang mencurah-curah ke bumi pada malam ini. 

Walaupun ianya tak sehebat macam header kat blog-blog lain yang saya temui, tapi saya berpuas ati dengan penghasilan ini sebab ianya 80 kali ganda terbaek dari 'header' yang saya buat sebelum ini.. sbb yang sebelum nie hanya tulisan dan sy hanya copy flash code dari mana-mana link yang saya temui..malaskan? hehe :)

Dan memandangkan saya adalah pendatang baru untuk penghasilan blog ini, jadi idea untuk menghasilkan sebuah 'Header' yang kreatif dan cantik menemui jalan buntu... jadi, cukuplah dengan rekaan yang simple tapi nampak menarik dari pandangan saya. Tapi tak taulah pula dari pandangan u olls yang menilainya...Tp...skali imbas dah mcm banner iklan lak saya tgk.. hehe...:)

No comments:

Post a Comment